essz 2009.02.20. 09:28

tovább küzdünk

személy szerint 4 napja nem eszem szinte semmit. tegnap két krumpli nagyon jól esett. kisfiú evett este 8h és hajnali 4h. hajnalban vicces volt, h felhúztam az órám pont 4-re még este, mert gondoltam, akkor már biztos éhes lesz. az óra meg is szólalt pont szopizás közben. álombubu kinyitotta szemét és csak meredt a semmibe meglepetten. gyorsan leállítottam a csörgést, de még sokáig kellett mondanom neki, hogy aludjon nyugodtan, nincsen semmi baj.

reggel jókedvűen ébredt kisfiú, majd kicsit később próbáltam szoptatni, kevés sikerrel. a ciciből nem jön most gombnyomásra, bubu meg csak nyomkodja a kezét a szájába és sír. csak lassan esett le a tantusz, h lehet nem is éhes, csak álmos. gyorsan leraktam és lám elaludt. hát igen, 3 óránkénti étkezések kezdenek jelenleg jó esetben 6-8 órásnyira ritkulni..puff.

nehéz nyugodtnak maradni. tudni, h nincs nagy baj. ami azt hiszem nincs is, de már mégiscsak 4 napja alig eszik, iszik ez a gyerek. mondjuk étvágyam nekem sincs, csak én külön tudom választani az evést az ivástól.

eddig 180 gramm minusz. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr60954254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sylblog 2009.02.20. 11:36:56

Szopós babánál is lényeges, ha beteg, ha keveset eszik is, fontos a folyadék utánpótlás.Adtok-e neki forralt/hűtőtt vizet? Tudom, nem minden baba fogadja el, ha pár kortyot, már megérte, néha elég be nedvesíteni ajkát. Sokszor kell kínálni....Kitartás!Jobbulást!
süti beállítások módosítása