essz 2009.01.23. 22:17

brethegség

nahát, nem megy a kilábalás. illetve megy, kb úgy néz ki karácsony óta, h 3 nap betegség, nátha, arc, fül, gyomor, aztán kb 3 nap gyógyult állapot. ezt ismétli remek szervezetem... nem nagy ügy, inkább a kisfiút sajnálom, h nem vagyok a topon vele, hanem vánszorgova hordozom.. játszadozom ect..

megtaláltam apám naptárát, amibe bejegyezték anno, miből mennyit ettem, szopiztam, hogyan nőttem. nagy meglepetésemre, egy hónaposan már ribiszkét kaptam (!), de 4 hónapos koromig már megismerkedtem a barackkal, krumlival, paradicsommal, őszibarackkal, májjal. nem csoda, h csak 4 hónapos koromig tudott a jó édesanyám szoptatni. miért is akartam volna tejen élni, ha annyi földi jóval megismerkedtem már.

bubu mindjárt 4 hónapos és kizárólag szopizik. hátha jobb lesz az immunrendszere.. mondjuk ez sanszos.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr95898598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsola01 2009.01.28. 12:41:24

Remélem lassan (inkább gyorsan) eljön ez a fránya tavasz, sok napsütéssel, és kilábalunk ezekből a beteges napokból!
süti beállítások módosítása