emm 2009.01.21. 13:54

semmi pozitívum

Tegnap majdnem előrelendült a golyónk a  laksáeladási mizériánkban, de sajnos nem jött el az elkészített, leegyeztetett, belejavított szerzmódot aláírni a vevő, megint folytatódik a patthelyzet... De nincs gáz. Ha orosz vevőnk lenne, már készen lennénk. Szeptember 22-e óta  várjuk a pénzt. Balekok-e vagyunk?

Bubu hatalmas adagot reccsentett, a várakozás alatt, a  T. ügyvéd fürdőszobájának padlóján tettem tisztába. Máshol nem volt lehetőség. Még a kocsit sem lehetett betolni az irodába nehogy felsértse a padlót. Vagy nincs gyermekük, vagy van.

Bubu nagyon jól érzi magát az összevisszaságban, ma reggel sapkában és nagykabátban ébredt, ugyanis az éjszaka megállt a kazán. Reggel valamit csinltam vele, hogy azért ne fagyjunk meg. A kurvadrága azonnali szerelő azóta végzett a javítással. Nem tudom a bubu porszívója mire kellett a javításhoz, de lényeg, hogy működik. Mosógépünk továbbra sincs, jövő kedden érkezik vissza két hetes javítóintézetből a panel. A tönkrement panel.

Panelban otthon vagyunk :)

Az ügyintézésben jól haladok, már csak díjbeszedő és az áram van hátra.
Sz-szel közös útra tévedtünk, közös gyermekünk lett, közös a bankszámlánk, közös a kéró. A fotelem viszont csak az enyém, és még mindig nem találjuk a helyét...

A lakásban a polcot kell még megcsinálnom, a konyhában lesz még egy kis meló, és lehet költözni!  Nagyon büdös zománc és falfesték szag van. Bubu bűzkatyvasza remélem el fogja nyomni.

Egészen Mohácsig visszavezetve a családfánkat, mindenki kancsal volt. Bubunak is összevissza álnak néha a szemei. Állítólag még visszamehet a szemgolyó oda, ahol a nemkancsaloknak van. Gugli megmondja.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr35893392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hgjoe 2009.01.21. 20:53:46

Nekem is tetszik az új stílus. Olyan letisztult, szépek a színek.
Tegnap én is azon filóztam, hogy Marci bandzsít. Bár ő még nem lát 20-30 cm-nél messzebb. :)

emm · http://bubukedves.blog.hu 2009.01.21. 21:09:58

még csak foltokat lát, legalábbis én foltnak öltöztem az elején, hogy felismerjen.

Mazsola01 2009.01.22. 18:37:21

Szeretem a szülői megoldásokat, ha nincs pelenkázó, szoptatási helyiség... fő a kreatívság ;)
1 évesen érdemes elvinni a gyereket szemészhez, addig alakul.
süti beállítások módosítása