emm 2008.11.04. 19:55

cumi

Későn értem haza. Novemberben még ez lesz. Most bubu alszik. Várom, hogy fölkeljen aztán tudunk haverkodni egy két három jót. Sz. kicsit kiment levegőzni, vásárol. Valamit remélem hoz majd nekem. Bubu körbe van bástyázva szoptatós párnával. Már képes 20 centire is ébredni az alvásos helyzethez képest, nem lehet már csak úgy letenni aludni. Vigyázunk rá. Na rákezdett a sírásra. Ilyenkor elég egy kis simi a hátára majd folytatja az alvást, vagy a cumi. De azt nem találom. Hová tetted a cumit Sz.?

20 perc múlva

Nincs meg a cumi, bubu nem hagyta abba sírást, betettem az ágyába bekapcsoltam a zenélő mackókat. Elhallgatott figyelt, de kábé 30 mp múlva újra rákezdett. A takarót lerúgta magáról. Ordított. Pelenkázó felé vettük az irányt. Bubu nyugodt énekeltünk, meséltem az elveszett cumiról, és a munkahelyi eseményekről, a pelus tiszta. Figyel rám tuti. Vajon mikor cserélte le Sz a pelust.? Jöhetne már haza. Nincs cumi, nem tudom mikor nyomott bűzkatyvaszt bubu, talán már éhes? Ordított tovább. Fölvettem a kezembe van egy olyan fogás, hogy két ujjam (hüvelyk mutató) közé teszem a fejét, és a karomon hassal lefelé hintáztatom. Ezt nagyon szereti, de nem most. Következő tipp a hordozóban hintázás. Itt már teljes a siker, kis gügyögésszerűség után alszik. Megérkezett Sz. A cumi a pelenkázóban volt a wc papír tetején. Azért kell oda is wc papír, hogy bubu szokja a pelenkanélküliséget. belészugeráljuk a szobatisztaságot. Vizuális típus lesz.

Újra várok az ébredésre, mérelegelés, fürdés, tisztaságba tevés, szoptatás altatás. A szokásos.

Sz. cicije jobban van, bubunak kinőtt a szempillája, jót vidékeztünk hétvégén. Nagymamám ránézett bubura és megállapította, hogy Sz-nek jó a teje. Ennyi. nem kellenek a felesleges körmondatok:)

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr92749956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsola01 2008.11.05. 20:17:20

Aranyos gyerek felügyelős történet :)
Ügyesen vigyáztál Bubura! ;)

Essz: először is nincs mindenre időm, de megtanultam elfogadni,h mos Manó az első. Ha marad időm mellette másra is, akkor mérlegelek: pl. inkább lezuhanyzom, mit mosogassak. Szerencsére ezt Mazsiapu 100%-ban megérti. :)
Mostanában úgy néz ki alakulgat valamiféle rendszerszerűség Marci életében, például reggel a 9 óra körüli evése után tart egy fél óra nézelődést, nos én ekkor zuhanyzom, reggelizem (persze vannak napok, amikor Manci nyűgős, így van olyan is, hogy a reggelimet délután fogyasztom el, de már írtam: Ő az első!).
Ezek mellett az sem elhanyagolható, h megtanultam fél kézzel"dolgozni": port törölni, teregetni, enni, gépezni, stb. (most is úgy írom ezen sorokat, hogy Marci a térdemen fekszik, én rázom, de közben tudok írni), illetve jól használható a hordozókendő is.
Én szeretem a kendőt, Marcin is egyre többször látom, jobban igényelné babakocsis séták helyett (van, h babakocsival indulunk el, de haza, már úgy jövünk, Manó valamelyikünk karjában, míg a másik az üres babkocsit tolja... ) Én csak ajánlani tudom ;)
Kendőnk olyan van, ami pont az én alkatomhoz megfelelő, most keresek valami mást, amivel Mazsiapu is tudná hordozni!
Manó hangulatember, ha jó kedve van mindent lehet: fürdetni, vetkőztetni-öltöztetni (ilyenkor egy igazi mosolybomba)... ha rossz, akkor meneküljön mindenki (szerencsére ez kevés esetben fordul elő) :D

Zsuzska 2008.11.06. 08:57:05

ez jó :))

Ernorobika 2008.11.06. 15:37:22

Hihi, nekunk is elveszett a tegnap a cumink...egesz ejjel az utan sirtunk...ma vettunk ujat, ugyan olyant...de nem tetszik a fiamnak.
süti beállítások módosítása