essz 2008.04.15. 01:04

kisvér

az elmúlt napok fejleménye még egy kórházi látogatás. nem tudom minek a hatására, tippem van bőven, egyszercsak ismét kis piros, illetve barna bigyula jelentkezett a bugyimon. először legyintettem, mintha nem történt volna semmi. de este ismétlődött és akkor úgy megijedtem, hogy nem is tudtam hirtelen mit csináljak. az elmúlt stresszes napok, dilemma a lakás körül, emm munkahelyváltoztatása asszem mindkettőnket kissé kikészített. emm nem szólt erről, csak épp a legkisebb szarra úgy reagált, mint egy fúria. már-már menekültem előle, illteve a reakciói elől, nem értettem mi van, azon kívül, hogy magamat se értettem, hogyan lehetek ennyire ideges.

na a kis vér jól helyrebillentett. berohantunk az ügyeletre, ahol nagyon rövid várakozási idő után már benn is voltam az ultrahangon. a doki rámnézett, azt hittem ő fogja majd lehúzni a bugyim, emm-et gyorsan kilökte az ajtón. egy szót se szólt, csak méregetett, hogy ki a mai áldozat, vagy a hibbant tyúk, aki kikergette az ágyból.

Az UH-n nem láttam semmit, semmi mozgást, már totál meegrémültem, hogy bubu nem mozog... a doki egy szót se szólt, se bűt, se bát. úgy pár perc múlva nem bírtam és megkérdeztem: "Nem mozog?" "Dehogynem" volt a válasz. Na, hál istennek! Magától nyilván korábban presztizsből nem mondhatta, de letagadni nem lehetett. Élvezte a félelmemet? vagy nem is érzékelte? nem tudom. mindenesetre ott világos lett, hogy változtatni kell. bubu megvan, de mi hülyék vagyunk.

Az doki utána kifejezetten feldühödött, mert vérzésnek nyomát se látta. dühénél csak örömöm volt nagyobb. 

csiga lassúsággal megírta a papírjaimat, majd kieresztett a szobából. a folyósón emm várakozott guggolásban a falnál. így próbálta magát ébren tartani? nem tudom..

tippeim a vérzésre:

1. idegesség

2. épp akkor kellett volna menstruálnom, tán a korábbi napok kissé felfokozott idegállapota is ezzel magyarázható. nincs hányingerem és megint vmi másmilyen hormonműködésre áll át a szervezet..

3. székrekedés

senki se tudja..

de bubu rendben van. jó volt látni, mégha nem is mocorgott nagyon!

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr48425991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása