essz 2009.06.22. 15:56

egy szörnyű szokás

bár korábban elég simán ment bubu altatása, kis simi háton és már aludt is, mostanában elég nagy rumli folyik az alvás körül. mert az én gyerekem leginkább cicin szeret elaludni és ahogy azt a védőnőtől megtudtam, ez szörnyű rossz szokás. szerinte a cumi is jobb, mert arról könnyebb leszoktatni. igen ám, de az én gyerekem a cumit úgy kezeli, mint egy érdekes játékot. azaz, leginkább felébred, hogy óh milyen klassz dolog került  a kezébe. nézegeti, csócsálgatja.

jön a foga is, nomeg az idő is ramaty. lehet, ezek se könnyítő tényezők.

érdekel, ki hogy bírkózik meg az alvás, altatás témakörrel. főleg azokra vagyok kíváncsi, akiknek még szopizik a kisdedük, mert általában a nem szopó babák már sokkal hamarabb szembesülnek a problémával, viszont életkoruk miatt más törődést igényelnek. pl. amíg nem ülnek, állnak, sztem egyszerübb a helyzet. vagy nem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr621201223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hencsi+Zita · http://kicsizita.freeblog.hu/ 2009.06.23. 15:28:41

Nekem is cicin alszik,a cumival csak játszik,egy percet sem volt a szájában.A mi védőnőnk azt mondta,inkább cici,mint cumisüveg,mert annál rosszabb nincs.Amikor nagyobb lesz,elvileg magától elhagyja majd.(Én kétlem)De szereti,én pedig nem tudok ellenállni neki:)

Mazsola01 2009.06.24. 21:41:01

Jaj ne hallgass az okoskodó védőnőre! Szerintem jó neki, ha cicin alszik el, majd elhagyja, páran már felnőttek így... ebből következik, hogy nálunk is így alszik el Marci, de van olyan is, hogy magától, simogatva (azért ez jelentősen kevesebb alkalom). :)

torpicur · http://torpicur.blog.hu/ 2009.06.26. 20:56:53

Szerintem se aggódjatok. Marci bár este magától alszik el, de azért, mert ugyebár nappal ébren volt és fáradt. Ha mégis elalszik nappal, az 80%-ban cicin. 15%-ban Gábor ringatásától és 5%-ban magától. Este meg - a szokásos fürcsi, szopi, ágyikó kombináció után - kidől, mint egy darab fa.

sylblog 2009.06.27. 21:12:21

Az olyan baba, aki nem cumizik, nem is fog cumival elaludni. A cumi felénk csak segédeszköz, nem is kéri mindig este, pontosabban ha akarja berakja magának Mazsola vagy sem. A cumisüveggel való elaltatás káros, fogak szuvasodása miatt. Én azt mondom cicin elalvás nem olyan káros, ez inkább 1 éves kor felett lehet zavaró. Addíg van bőven még idő, sok minden változik egy ekkora legény életében.

essz · http://bubukedves.blog.hu 2009.06.29. 13:52:22

köszönöm, köszönöm : )))
azért én próbálkoztam a leszoktatásról, lehet h épp ezt neszelte meg a gyermek és most már olyan erővel kapaszkodik belém, h erővel sem tudom kivenni a szájából a cicit, csak ha már durmol.
ez van.
de azért ez sztem se olyan nagy probléma. bízzunk a változásban...
süti beállítások módosítása