essz 2009.01.26. 14:10

büszke nap

ma büszke napom van!

Büszke vagyok emm-re, h ilyen marha gyorsan intézi az ügyeinket. ha tehetné egy nap alatt kész lenne minden, de mivel ez lehetetlen, csak marha gyors. már polcaink is vannak, várják a barátnő férj fúróját, meg a könyveket. a berendezés még bizonytalan. nem baj, majd ha ott leszünk, rendezkedünk.

kisfiam önálló kezd lenni! hurrá! hogy mit jelent ez? ma másodszorra aludt el egyedül. szombaton előszőr. de akkor nagyon fáradt föl, kicsit nyöszörgött a játszószőnyegen és elaludt. már kezdtem rémeket látni, mi lesz velünk, ha továbbra is csak kézben ringatásra alszik el. mert hogy már 6 és fél kiló, ruhában 7. ezt nem bírom sokáig. ezért ma kicsit a kezemben ringattam, kb 5 percig, énekeltem neki ilyen kis dalocskát az alvásról, meg hogy az jó neki. majd beraktam az ágyacskájába, miközben mondtam, h az jó neki és de nagyot fog ott aludni. nem tudom mi hatott, de sikerült. elaludt. még kicsit magyarázott vmit, majd nagy csönd. alszik az én kis drágám. álomba döngicsélte magát. lehet, hogy más gyerkőce már rég így alszik el, nekem ez új!! nagy nap! nő. már nagyfiú.

magamra büszke vagyok, a fennt leírtak miatt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr51903454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsola01 2009.01.28. 12:50:50

Ügyesek ezek a gyerekek, de a szülők is, bizony :)

essz · http://bubukedves.blog.hu 2009.01.28. 21:07:18

hát sajna, ebből még nem lett rendszer..
majd..

Lusthie 2009.02.13. 08:10:43

hmmmm.... én még szívesen elringatom Bubát, de titkon én is bízom benne, h lassan egyedül fog elaludni. Mondjuk séta után, ha kivetkőztetem, hiába kel már fel, leteszem az ágyába és szundizik tovább. Már nem kell a ruhábanmaradkinyitomráazablakot trükk :-)

Csak így tovább!
süti beállítások módosítása