emm 2008.10.30. 13:00

meglepi

Anyukám rendes jóasszony. Meglepetésnek szánta magát, elvonatozott a fővárosba megnézni Bubut. Nem szólt róla, csak beállított. Két csomag már azóta kinőtt méretű pelussal :) Aranyos. Sz. pár percig tartó meglepődése után rájött, hogy ez tök jó.

Sz. jobb cicije továbbra sem javul az ultrahang nem mondott jókat, hétfőn döntenek a nagydokik, hogy mi legyen. Addig betadinnel kenés és állal a keményedés irányában való szoptatás a rend. :( Sz. nem viseli jól, de nagy küzdő, jön még a gyulladtból is tej, bubu már a 3800 grammot ostromolja!

Voltunk egy hónapos viziten, de a dokinőnek közbejött vmi. Ott tudtuk meg a jóhírt a váróban, de nem engedtem hazaküldeni magunkat megnézettem egy másik dokival bubut. Azt mondta a maguk babája egészséges. Kicsit fölpumpáltam magam, de aztán Sz. is jól megdicsért, hogy erőszakosan fölléptem. Majd a hölgyet megkérdeztem, hogy minden friss szülő ilyen elborult tud lenni, mint én? Azt mondta igen. Megnyugodtam, elnézést kértem. De azért is dicséretet kaptam Sz-től, mert gyárból hazafelé wcpapírt és cicivédő akármit is magamtól sikerült vásárolnom. Tehát nem cetlit kaptam és mentem a közértbe, hanem eszembe jutott hogy elfogyott vmi otthon :)

Tettem egy vételi ajánlatot egy kéróra is, jó, hogy 24 óráig tart egy nap :)

Holnap újra megpróbáljuk a dokinőt, és ha Sz. jobban lesz irány vidék, szülőfalu minden csudaság. Fű, mellékucca, terasz, kutya, macska, pulyka, angol wc.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr3740389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzska 2008.10.30. 18:46:42

Hűűű, már egy hónapos Bubu? Hogy rohan az idő :)))))))))
Ezt elképzelem ezt a jelenetet :) klassz, hogy fölléptél, én se hagytam volna elhajtatni magunkat! Sz-nek további gyógyulást, remélem most már hamar túllesz a fránya gyulladáson... további sok boldogságot a babókához!

torpicur · http://torpicur.blog.hu/ 2008.10.31. 06:58:10

Jobbulást a jobb cicinek, nektek pedig nagyon szép időt vidéken!! :)

sylblog 2008.10.31. 07:39:38

Komolyan kell venni a mellgyulladást, emiatt anyum két tesómat szoptatni.Én nálam meg csak 10-20 ml-k csorogtak a melléből és nem akartam elfogadni, teán nőttem fel. Ezért nagyinak nálunk nagyon nagy öröm, hogy a kis unokáját szoptatom és mást eddig nem kellett adni neki (se tea, se tápszer). Most 8,5 hetesek vagyunk.
Jobbulást és jó vidéki pihenést kívánok!

Niki- picurAnyu 2008.10.31. 10:00:41

Kaptam egy kis könyvecskét, amiben ezt írták a mellgyulladásról (hátha valami új infót szerezhettek így):
"... Szoptatás előtt tegyünk rá meleget, óvatosan masszírozzuk a mellbimbó irányában, szoptassunk gyakran, minden 1,5-2 órában, alkalmazzunk hideg borogatást az etetések között, hogy visszaszorítsuk a gyulladást és a fájdalmat. A duzzadt mell fájdalma jól enyhíthető, ha hűtőben tartott káposztalevéllel borogatjuk.
Mellgyulladás esetén használható homeopátiás szerek:
- Bryonia alba (földi tök) 9CH: gyulladt, kőkemény mellek, a legkisebb mozgásra, érintésre fájnak, a szoros melltartó csökkenti a fájdalmat. Erős szomjúság jellemző. Szedése kapcsán beindul a tej ürülése. Napi 3-4X5 szem ajánlott a gyulladás megszűnéséig.
- Apis mellifica (mézelő méh) 15CH: a gyulladt, duzzadt melleknél hideg borogatásra enyhül a fájdalom. Lázcsillapító hatású a gyulladás csökkentése mellett. Napi 3-4X5 golyó szedése javasolt."

Mazsola01 2008.11.01. 19:42:24

Kicsit megkésve, de gratulálok Bubu 1 hónapjához!
Remélem jól éreztétek magatokat, illetve Essz melle javult! (Az Apis mellifica nekem bevállt)

sylblog 2008.11.04. 08:34:51

Kismama novemberi számában hasznos cikk van mellgyulladással kapcsolatban

essz · http://bubukedves.blog.hu 2008.11.04. 20:53:07

köszönöm jányokt!!
csinálom, de sajnos még mindig meg van.
bubu eszik, de nekem sajog.

vicger · http://galati.freeblog.hu/ 2008.11.08. 22:39:22

Bocs, hogy így beleduma, de saját tapasztalat , ráadásul visszatérő, a mellgyulladásról.
NAGYON komolyan kell venni, mert könnyen kórházi bentfekvés lehet belőle kellemes műtéttel kombinálva. Szigorúan ki kell üríteni a gyulladt mellet is,először szopival, hónaljtartásban is, aztán fejéssel s legvégül masszírozással. Ami olyan szinten iszonyúan fáj, hogy az ember lánya majd belehal, de komolyan! Olyan érzés, mintha egy borsót akarna kipréselni a mellbimbón az ember. Kegyetlen, de muszáj. Hideg borogatás kell rá, nem meleg, a hideg leviszi a gyulladást, a meleg növeli a tej mennyiségét, még jobban be fog gyulladni , ha nem ürül. Addig kell masszírozni, amíg érezni a csomót. Doki írt fel antibiotikumot? Én kaptam, sokat javított a helyzeten. Na meg a Párom, aki addig kínzott a masszírozásokkal, hogy majd belehaltam..
Részvétem Sz-nek, tudom min megy keresztül.

emm · http://bubukedves.blog.hu 2008.11.09. 09:21:18

kösz, kedden megyünk megint kórházba véle, de mintha visszább ment volna. Vki azt mondja nyomkodjuk van aki azt mondja nehogy nyomkodjuk. van aki azt mondja hideg borogatás kell rá van aki meleg pakolásra esküszik. Meg fog gyógyulni!
süti beállítások módosítása