emm 2008.09.30. 23:31

szüléscímszavak

Sz-nél nincs gép, nekem nincs energiám most leírni a szüléstörténetet, (mit magyarázkodsz?) most értem haza nemrég a kórházból. Címszavak, aztán majd levésem bővebben: hétfő reggel hatkor szülőszoba, nyolc centi, fájás, szőlőcukor, epidural,  szívhang csökkenés, császár, nemfértvolnaki, 2008.09.29. 09.25 szétázott bubu, nem egy napos túlhordás, szoptatáspróba, katéter, hülyeorvos, hősSz.

Sz. nagyon jól viselte a mindent, de még eléggé érzi a műtét hatását. Bubu másfél napos lett az este! Összevissza szopiknemszopik, amikor eljöttem a kórházból éppen 1 centiről ordította le vörösödő grimaszfejjel a mellbimbót. Ha elvettem onnan abbahagyta és visszaváltozott nyugodt babaszínű babává... Délután viszont mint az őrült rákattant. De majd ez is bővebben a reklám után.

Megfogadtam, hogy nem fogom azt írni, amit mindenki leír: a mi babánk a legszebb. Mert ez így marhaság. De akárhogy is nézem bubunál szebbet még sosem láttam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr63689971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.10.01. 08:38:19

Juj, az első bekezdés nem hangzik valami jó. :(
Képet pedig várok, névvel együtt. ;)

emm · http://bubukedves.blog.hu 2008.10.01. 11:05:39

Nagyon kemény küzdelem volt, Sz. óriásit alakított, megcsináltuk :)
Ma már háromszor szopott az előtejből ami nagyon fontos!
süti beállítások módosítása