essz 2008.09.27. 00:41

valami

hát nem született meg bubu, de azért történt vmi. kisebb görcsölés közepette távozott a nyákdugó. olyan menstruáció szerű görcsök, csak épp nem tartanak sokáig. mindig van nagy szünet. de legalább megbizonyosodtam, hogy történnek a dolgok, ha nem is kell még rohanni a kórházba. sose gondoltam volna, hogy ez ilyen hosszú folyamat lehet..

az okosak azt írják, innen még 1-2 hét is lehet, de én vhogy biztos vagyok benne, hogy nem lesz. sztem ma, holnap, vagy azután kibújik bubu. max keddre virradóra.

most még szépen bepakolom a papucsom, meg ilyesmit..

kíváncsi vagyok naagyyonn az éjszakára. ha belealszom, akkor ugye holnap itt találkozunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr50683925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsola01 2008.09.27. 09:19:21

Mi a helyzet??? :))
A számlálón miért 1 nap van? :O

Niki- picurAnyu 2008.09.27. 10:42:21

Na, ez azért már valami. :) Bíztató: gyerek tuti ki fog jönni, csak azt nem tudjuk mikor. :))
Amúgy lehet számláló 41 hetet néz.

emm · http://bubukedves.blog.hu 2008.09.27. 19:00:29

Reggel kilenc óra óta kórházban vagyunk. Bubunak udvarolunk éppen, hogy induljon:)

Niki- picurAnyu 2008.09.27. 20:39:21

:)) Nocsak-nocsak. :)) Hajrá Bubu!!!!
süti beállítások módosítása