a mai szombatolást is megelőzte az éjszakai föl-föl kelés, bubuka aktivitása és az én helyezkedésem, de amíg tegnap éjjel abszolut nem tudtam aludni, ma egész jól visszaaltattam magunk. csak hajnalban ébredtem farkas éhségre, gyorsan ki is osontam a konyhába, hogy magamba tömjem a jól bevállt joghurtos müzlis finomságot. közben emm hangja is elért, kérdezte jól vagyok-e... biztosítottam, hogy jól vagyok és ne aggódjon, föl fogom ébreszteni, ha tényleg gyanús a helyzet.

mert a helyzet az persze minden éjjel gyanús, de eddig mindig elmúltak ezek a dolgok, fájás itt, nyomás ott, feszülés amott. elkezdődnek, aztán abba is maradnak. mondjuk tegnap óta van egy ilyen meghatározhatatlan eredetű furcsa, jobb lábba sugárzó izé. nem tudom mi ez, csak egyszerre marhára el kezd fájni, majdnem össze is csuklom alatta. hogy mi ez? ki tudja? nyomja egy idegemet esetleg bubu a mocorgásával, vagy a feszülő izomzat? én erre jutottam, mert nem hiszem, hogy egy fájás féloldalas lenne. de tényleg nem értem. hirtelen jön és tényleg dög erős. csak pár másodperc és elmúlik...

na most is van épp..hujj

elég bizarr, közben feküdtem a földön, ahonnan viszont csak emm segítségével tudtam felállni. kezdem magam tényleg terhesnek érezni :) ami végülis nem csoda így a 40. héten.

most már kezdem azt gondolni, hogy na bubuka, most már tényleg megszülethetnél lassan..igazán bepakolnálak a kis mózaskosaradba, meg jól megszorongatnálak...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr21673610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picuranyu · http://picurom.blog.hu 2008.09.21. 12:01:18

Biztos csak egy ideget nyom olyankor éppen. :)
Bubuka pedig lassan tutira ki fog már bújni, és csatlakoztok Mazsola01-ékhez. ;)

Mazsola01 2008.09.21. 17:50:05

Hogy vagytok??? :)
Annyira jó, hogy Manó már kint van, persze imádtam azt is, mikor még csak bent mocorgott, de így sokkal jobb! Drukkolok Nektek nagyon ;)

essz · http://bubukedves.blog.hu 2008.09.23. 00:39:24

jól vagyunk..
jó látni milyen helyes marci : )
mi még várunk, de most nagyon sok minden történt még (ld. holnapi bejegyzés)
tényleg nagyon várjuk már, hogy köztünk legyen a kisfiúnk is. de hogy mikor??? már tippem sincs, csak megdöbbenve figyelem a számlálót, hogy még 3 nap. és ez hihetetlen.

Mazsola01 2008.09.23. 17:14:43

Bizony,h hihetetlen! Én most gondoltam bele, hogy nekünk ma nullázódott volna le a számláló... Mikor lesz a következő orvosi vizsgálat?
süti beállítások módosítása