emm 2008.09.16. 09:56

kommunikáció

Hat körül hazaérek, megkapom a vacsorát, utána elindulunk. Nem bírunk otthon üldögélni, valahová mennünk kell. Hiába zuhog az eső, útra kelünk. olyan utakra fordulok, ami nem ráz annyira. Sz-nek kell az inger a sok fal között kevés dolgot tapasztal. A lakástól 4-5 műútnyira van egy pláza, annak a harmadik emeletén pedig frissen facsart gyümölcslébolt. A plázák alatt jól lehet parkolni, lifttel könnyű mászkálni, meleg van, hétköznap a tömeg se vészes. Nincs. Kismama-melegágy ebben a télben. Sz rákapott a narancs répa alma mixre. Már kétszer voltunk, közben a könyvesboltban olvasgatunk szigorúan csak kismamás könyveket. Nagyobb a kínálat, mint a könyvtárban, jó üzlet kismamás könyvekkel bótolni. Este tízig tart naponta a kiruccanás majd hazagurulunk.
Várunk, elálmosodunk, alszunk, reggeltől folytatjuk a várakozást. Tegnap alig virgonckodott bubu - csodálkoztunk is - finoman azért megkopogtattam Sz. hasát, hogy valami viszajelzést kapjak. A terhesség közepe táján ha odatettem a kezem, minidg elhallgatott bubu, most már leköveti a kezemet és megrugdos. Kommunikálunk :)

Kollégám meséli, hogy az utolsó napokban egyszer csak megfordult a bébije és odalett a frankó fejfekvéses beállítás. Na ettől megint beparáztam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr45665687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.09.16. 12:18:02

Répa-narancs. IMÁDOM!!!! :)))
Nekem Kristóf pont azt csinálja, amit írtál. Mikor odarakom a kezemet, akkor legtöbbször abbahagyja a mozgást. ;)
Amúgy olyan esetről én is hallottam, hogy a kicsi végig jól feküdt, majd szülés után gondolt egyet (nem akar ő denevér lenni) és megfordult. :)

emm · http://bubukedves.blog.hu 2008.09.16. 12:22:37

Este majd megmondom bubunak, hogy tessék fejjel lefelé maradni ! :)

essz · http://bubukedves.blog.hu 2008.09.16. 13:30:36

bubu nem fog megfordulni!!
sztem annyi helye sincs már, hogy oldalba rugjon vkit..mondjuk engem :)

Mazsola01 2008.09.16. 14:08:37

Essz: engem rugdos Marci nem kis hévvel :))
Ajánlom mind a két gyereknek, hogy maradjanak most már szépen úgy ahogy vannak, nem ilyenkor kell pozíciót váltani!
süti beállítások módosítása