emm 2008.09.16. 21:39

dobog

Most jöttem le Sz. hasáról. :) Bubu elkezdett izegni mozogni, talán jelezni akarta, hogy kapcsoljunk el a Barátok Köztről a Bajnokok Ligájára. Ráfüleltem a mozgásos részre, ahol tisztán kivehetően meghallottam bubu szívverését. Csoda. 126-ot mértem. Kopogtam minden dobbanásnál Sz. megszámolta. 

Próbáltam eddig is rátapadni és figyelni de semmi eredmény. Na jó vannak gondok a füleimmel, de talán csak most fordult egy akkorát, vagy most nőtt meg annyira, hogy a hasfalra is áttevődik a hang és lehet frankón hallani a szívét. A dobogást. Mostantól ha Sz. parázik csak odanyomom a fülem és leellenőrzöm. Majd nyugtatok.

Holnap nst, utána doki, méhszájelemzés!

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr23666881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsola01 2008.09.17. 14:00:43

Milyen jó, mi hiába próbálkoztunk, szintén hallási gondok :D
Ezen felbuzdulva ma este Mazsiapu kapja a feladatot, hátha ő is ;))
süti beállítások módosítása