essz 2008.06.28. 00:25

eskü

elhanyagoltam nagyon a blogot, pedig történt sokminden. pl. férjhez mentem emm-hez, aki engem annak rendje módja szerint feleségül vett. így most már igazi család lettünk, egy érkező kis bubuval. éljen!

hát az esküvői készülődés tényleg elég húzós volt. elég kevés időt hagytunk magunknak és ahhoz képest nagyon sok volt a tennivaló, meg dolgok, amikben meg kellett vhogy egyeznünk. jó kis felkészítés ez az esküvő szervezés egy házasságra, amikor tudod, hogy mindenki jön és néz és te leszel a főszereplő. azt akarod, hogy jó legyen, hogy szeressék az emberek, meg te is szeresd azért.
köztünk sok vita volt, mert nehezen találtunk helyet az ebédre. illetve én kezdettől ott akartam, ahol lett, a fészekben, de az ottani pasi leszart minket majdnem egy hónapig. aztán a végén emm vhogy elintézte vele, lealkudta az árat..stb..de végig nem voltunk biztosak benne, hogy tényleg lesz ott vmi és nem valami szart adnak-e enni...inni...közben meghívó gyártás, az én reszortom, többször mentem uniqa-ba, ahol mindenki beszélgetni akart velem, a főnöknőm meg csak akkor jelent meg, amikor a meghívókat nyomtattam bőszen. majd borítékot szerezni hozzá szinte lehetetlen, a végén nem is nagyon postáztunk..személyesen vittük, vagy maradt az email.
aztán nekem elég hamar lett ruhám, de emm zakó összeállítását sokáig kerestük, mert először öltönyt néztünk, de azok utálta és drágák voltak, de a nyakkendő kiválasztása is eltartott egy darabig. és emm nem igazán bízott bennem, aki ismer, talán tudja, hogy a végén össze szokatak állni a kezemben a dolgok...de én se bíztam benne, mert az én utolsó pillanatom nála még kijebb tolódott. nekem egy héttel a nap előtt már késő volt, ő meg akkor kezdett belejönni..szóval közben többször összevesztünk, egy-egy meghívó kiszállítás és öltönybolt látogatás között, marhára elbizonytalanodtunk valszínüleg mindketten,
közben cipőnk se volt még, az esti bulihelyet visszamondták,...
aztán mi legyen a hajammal, arcommal kérdések....
ki hol üljön...
ki mikor mit díszít, takarít és hol...
és a zene a szertartás alatt..
zene a buliban..
zenegépek, felszerelés szállítás, hűtő szerzés, kaja rendelés, pia...
 
még biztos kihagytam néhány dolgot. aztán marhára izgultam, nem bírtam aludni, hasam feszült végig, alig moccantam..szegény bubus csak mozgolódott jött-ment, nem tudom mit élhetett át, de nem lehetett túl jó..biztos esküvő fóbiája lesz. 
 
utána még egy napig élményt feldolgoztunk, emm hősiesen pakolt..
JÓ így ahogy van!
 
emm mostanában meccset néz ugye...ilyen igazi férj elfoglaltságai vannak :)
jaj és van nagyon szép karikagyűrünk, amit emm készíttetett.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr18542907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása