essz 2008.05.11. 20:00

hagymás rostélyos

kissé elhanyagultam a blogot, mivel olyan mértékben maga alá gyűrt az elműlt időszak feszkója, hogy lehetetlennek tűnt leülni és irogatni itten. persze voltak jó dolgok is, pl. jártunk pécsen, ami még mindig szép, bejártunk várost, mezőt, majd villányban is barangoltunk egyet.
ode fele megálltunk majálisozni a tabánban, majd tovahajtottunk a balaton felé. útközben remek pogácsát és kávét szereztünk be egy országúti kricsmiből.  aztán meg sem álltunk pécsig, ahol rájöttünk se térkép, se semmi, így kicsit nehéz lesz megtalálni a hotelt. de szerencsére emm emlékezett arra, hogy a TV torony közelében van, én meg megláttam a hegy tetején, hogy HOTEL és meggyőződéssel állítottam, oda megyünk. és tényleg.


ráadásul zuhogott az eső, de nagyon. mindegy. aztán ettünk egy jó kis vacsit, ahol is rájöttünk, a konyha nem a legjobb, a felszolgálást pedig egy kicsit bátortalan halk szavú leány oldotta meg, több kevesebb sikerrel.
nagyon sok finomat ettünk egész úton, bubu biztos örült neki, hogy halat, vadat és mi jófalat kaptunk be, nem pedig a szokásos vega etwast.
villányban találtunk egy családi vállalkozásként üzemelő étterem-panzió-borászat egyveleget. leleményes módon üdölési csekkel is lehetett fizetni, így betértünk ide is oda is. itt ettem életem legfinomabb hagymás rostélyosát!!
ügyesen otthon felejtettem a jogsim, így nem kellett vezetnem..bubu miatt kissé bszari vagyok mostanság. így antialkoholista bortúrát zártunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr94464122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása