essz 2008.04.25. 15:41

billegés

hangulatunk ingadozik. az enyém napról napra, emm-é óráról órára. ő a kiszámíthatóbb. reggel édes-kedves, este mindenbe belekötő.
tegnap este épp kismamabérlet volt soron. emm mondott róla egy mondatot, hogy lesz. én megkérdeztem: "pontosan mi lesz?" mire ő: "ilyen hülye kérdéseket ne tegyél föl, lesz és kész. punktum.bérlet na." " mától. nekem is?" - húzom az idegeit- "nem, neked nem. te nem vagy kismama" (??) "te csak leszel." mire én hivatkozom a kismama magazinra, meg egyébként az összes bejegyzésünkre, hogy ő maga is kismama címkéket készít...még próbálkoztam, de ő csak morgott, majd már azt se, csak szunyókálni kezdett. reggel meg jókedvű medve brummogással ébreszt, amit alig hallok az elhaladó járművek és a szomszéd tamtamja mellett, de oda is bújik és láthatóan semmi emlék a kismamabérletről :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr11441839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása