emm 2008.04.18. 13:04

telefon

Ma ébredés után fölhözvágtam a telefonomat. Az ebédlőasztali szék kispárnájára szerettem volna "vágni" de eltévesztettem. Kettétört.

talán harminc éve lehetett, Apám beleütött három kihúzott fiókba a szobámban. Mind a három fiók összetört. Valamit nem jól csináltam, vagy valamit nem csináltam meg, vagy valami volt Apámmal. Lényeg, hogy Apám egyik pillanatról a másikra begőzölt és kiadta magából a feszkót. Nevettem magamban, nem értettem mit csinál, szurkoltam meg ne bolonduljon.

Ma leutánoztam. Totál hülyeség. Néha elborul az agy aztán kivilágosodik. Nem vagyok tökéletes nem vagyok szent.

Sz. persze megijedt, - bubu nem - majd jót röhögtünk. Azóta ezzel húz engem. Az orángutánt szeretné nekem megmutatni az állatkertben. Aranyos.

Május elsejei hosszú hétvégén megyünk Pécsre!

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr99431388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása