essz 2008.03.14. 12:33

tanya

ma tényleg kiborultam, illetve már napok óta az megy, hogy emm boldogan hazajön, utána 2-3 órán keresztül, gondolom, amíg tart az újdonság hatása, hogy én itt vagyok marha kedves és minden a legnagyobb rendben. aztán ölébe veszi a számítógépet és onnantól kezdve, jobb, ha egy szót se szólok hozzá. lehetetlen kiszámítani, mit hogyan fogad. ha valami dühíti épp, mondjuk nem tudja órás próbálkozás után se letölteni a forma 1-et a nemtudommilyen proxyra, akkor rámförmed. ha már rámförmed, akkor én megsértődök. ha többször is rámförmed, akkor egyenesen utálni kezdem.. és bármilyen furcsa, reggel is ezzel az utálattal a számban ébredek, nem tehetek róla..

ő meg csak hajtogatja a magáét és persze én is. mindez sehol se találkozik, úgy beszélünk el egymás mellett, egyre jobban bepörögve, hogy csak na. én erfőszítek, hogy ezek a párhuzamosok azért vhol találkozzanak, de emme-et nem olyan fából faragták! a vége, hogy én kétségbeesetten bőgök és csak szegény bubut sajnálom, hogy neki aztán ehhez semmi köze...és mit tehet ő arról, hogy itt ilyen hülyék veszik körül.

emm minden megbeszélésre azt mondja analizálás, pedig nem tudom hogyan gondolja, hogy az így összegubancolt baromságainkat máshogy ki lehet bogózni, főleg úgy, hogy többet ne kócolódjon össze. olyan könnyű hasra esni, hatalmasat tanyázni. az ember észre se veszi, csak utána. általában akkor, amikor akkorát esett, hogy nem tud felállni.

tanyáztunk mi már együtt és mondhatom, többször nem engedhetjük meg magunknak. jó lenne, ha emm kicsit akarna érteni, mert akkor nagyon könnyen rájönne, igazából én egy kezesbárány vagyok, aki boldogan eszik a tenyeréből.

biztos én is feszkósabb vagyok. biztos sokszor nehéz velem..az a fura, hogy amikor tényleg hülye vagyok, akkor emm tök jófej velem. amikor meg csak egyszerűen ott vagyok, amikor nem kéne, akkor...gáz van. 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr50380599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása