essz 2008.02.23. 17:51

holiday

ma végre nem rohant emm sehova, ezért meglehetősen sokáig dagonyáztunk az ágyban. én már hajnalban eldöntöttem, hogy jó lenne elmenni kicsit kirándulni a normafához. kicsit szelesnek ítéltük az időt és gyorsan ettünk egy rétest. rövid séta után körbenéztünk kocsival és lábon a környéken, hogy hova fogunk költözni. megtaláltuk a sólyom utcát és a szendrő utcát, ahova bármikor beköltzönénk. bubukának is jó lenne itt friss levegőt szívnia. ilyen kockaházakat néztünk, hogy ott hátha kapunk vmit. emm fel is hívott egy számot, de az északi volt és csupa lukszoba volt benne..szóval nem ez az..de majd megkeressük a magunkét. találomra fordultunk jobbra, balra, emm tudta merre akarok menni, mert állítólag mindig másfele, mint ő.

aztán találkoztunk  a szigeten szabiékkal és lilikével. sztem emm meglátta lilikét decemberben, amikor megszületett és azt gondolta, na egy ilyen nekem is kell. így lett bubu. jól vannak, megbeszéltük szabival, hogy mindketten beleestünk az aranyhalas tóba.

utána kávéztunk egyet még az odeonban, én csak kis negyed adagot, a wc-ket bögrére kötött kulcsok védték. majd shopping a rotschildban, ki mit kíván alapon. nekem ovomaltin, profiterrol, szőlő, banán. emm-nem 5 pogácsa, hogy el ne egyem.

sütött a nap és tavaszias az idő. boldogságos pillanatok is.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr22351588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása