emm 2008.11.07. 14:08

alvógén

Újdonság, hogy bubu - rajtam kívül - egyre több mindenre figyel. Csendesebbnek is érzem. Ha figyel, nem bömböl. Ha bömböl, akkor kevésbé figyel mert akkor vérpumpálással van elfoglalva. Ha ordít, paradicsomszínű bubu feje. Sz. van vele egész nap néha nagyon rákezd az oára rendesen. Ezt mondja Sz. Amikor hazaérek megkapom, lenyugszik, Sz-nél jó ütemben halad a nyugtatás, csak fölteszem az álomra a pontot.

4060 gramm

A pelenkázást is figyeléssel tölti újabban, eddig bűzketyvaszos fenékkel is ordított, a amit tisztába tevés utáni folytatott. Kábé egy hete, amikor eltüntettem a sárga kulimászt alóla, abbahagyta a sírást, de tegnap már végig ordítás nélkül figyelte a folyamatot. Figyelte. A pelenkázó fölé is veszek valami villogó vackot, hogy ingerizáljam.

Pelenkázás közben beszélgetünk éneklünk, elmondom bubunak, hogy az anyukád nagyon szép, tessék szépen viselkedni, és mindent csak szépen lehet csinálni. Bubu is szép magamat nem szoktam fényezni. A wc papír belenevelése mellé önbizalmat is nyomatok. Anélkül nem fog menni semmi. Sz. nézegeti a hogyan kapassuk el a gyermeket oldalakat, sztem kicsit fél, hogy általában fölkapja bubut, ha ordít. 

Kiméletlen vagyok. Néha. Hagyom hagy ordítson, legfeljebb beleteszem a hordozóba amiben hintáztatom. Nagyon szereti. Már nézegetünk profi hintát Sz-szel, egész jók vannak a neten. A sírást mindig abbahagyja a gyerek. Ez axióma. De mivel csendesedik a szigorúságomra egyre kevesebb az igény.

Tegnap este tíztől reggel ötig alaudt bubu. Kicsit túlzásnak érzem, de Sz. azt mondja álmában megszoptatta. Bubu álmában. Várt hogy a 3 óra elteltével fölkeljen, addigra Sz. melle duranásközeli állapotban várakozott, de bubu aludt, aludt, majd megunta Sz. a várakozást, cicre tette és bubu szépen határozottan benyomott vagy ötven hatvan grammot, a böfiztetést is átaludta majd hasra került és aludt reggelig.

Lehet, hogy a jó alvó génjeimet kapta bubu.

Megállapodtunk az új lakásunk régi tulajdonosával. Már csak annyi hibádzik, hogy a mi vevőnk kifizessen. Maradni fog még decemberre is kavar az életünkben, lakásfestés költözés, közművek átírása ésezerminden amit utálunk, de ezzel jár.

Egy éve ilyenkor Liverpoolban múlattam az időt, két néger sráccal aludtam egy szobában, valami ócska szálláson. Egyedül bóklásztam a dokkoknál, pubokban múlattam az időt. John Lennon és Yoko Ono képeit nézegettem hosszú percekig a bitlisz múzeumban. Hazavágytam.

Péntek van mennék már haza a gyárból... Mondom otthon. Mondon család. Mondom haza :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr25755719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsola01 2008.11.08. 16:40:22

:)))))
Bubu ügyesen növöget!
Mikor olvastam, hogy mennyit aludt Bubu egyből "ráparancsoltam" a sajátomra, hogy tessék ügyesnek lenne, hiszen előttünk a példa, aki kisebb, szóval ezt nem hagyhatjuk. A Fiam ez nem hatotta meg...

Essz: a napirendünket Marci alakítja 100%-ban, szóval nincs még rend az életünkben. Egy van, hogy hajnali 2-kor, ha törik, ha szakad Manó enni akar, mindegy mikor evett előtte (itt használom ki, ha megetettem este 9-kor, bírja 2-ig)! 2-3 óránként eszik, utána általában nézelődés/néha hasfájós nyűgösség, majd újabb alvás (változó időtartalmú, 5 perctől 1 óráig terjedő), aztán a kedvétől függően nézelődés, vagy újra evés következik (előtte pelenkázás). Délután, ha jó az idő kimegyünk Mazsiapu elé a buszhoz babakocsival (20 perc séta), majd kedvtől függően boltba látogatunk/könyvtárazunk. Este szintén kedv függvényében levisszük a kutyát, ekkor kendőben van Manó. ---> Tehát minden tőle függ, számomra most Ő az első.
Kendő: Kismama Magazinból rendelt (vagyis mi megvettük a mintaboltjukban) s-es méretű. Marcit nem öltöztetem be nyakig, hiszen melegítem így. Most, ha így viszem: kap egy rövid ujjú body-t, majd egy hosszú ujjút, aztán egy plüss rugit és sapit, bele a kendőbe és felveszem a téli kabátom, ami akkora, hogy alá fér, ezt becipzárazom, így vagyunk útra készek :) Most, hogy jönnek a hidegebb idők gondolkozom egy kendő takaró megvételén: www.babakozelben.hu/bolt/bolt_kengurutakaro.htm, vagy kabát lesz Manóra is adva. Nekünk is zsákos megoldás van, így most új megkötési mód után kutatok, most keresztben van megkötve (kenguru): www.babakozelben.hu/praktikusinfo/hasznalat_kendo.htm
süti beállítások módosítása