emm 2008.10.07. 15:43

pisis

Nem tudom mit szúrunk el, de állandóan kijön a pisi a pelenkából. Frankón passzosra akkurátusan becsomagolom bubut, de mindig szivárgik. Lassan naponta kétszer mosunk, mert 5-6 váltás ruhát, textilpelenkákat, lepedőket, azaz mindent felhasznál.

Az előbb örömmel vettem ki az ágyból, hoyg végre nem jött ki a cucc, de amikor cseréltem a pelenkát akkor zendített rá és megint cserélhettem mindent.

A kisgyerekeket valószínúleg ezért nevezik a nagyok pisisnek.

5 komment

Címkék: pisi pelenka

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr44701264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.10.07. 16:13:50

:) Nyugi, mikor én először pelenkáztam, rendszeresen át kellett öltöztetni a gyerekeket, naponta töbször is.
Egy idő után úgy is ráéreztek, hogy kell pelusozni, mert bizony ennek is van ám egy kis trükkje. :) Legalábbis egy idő után a gyerkőcök pelusából nem folyt ki az anyag, szóval gondolom megtanultam hogy is kell használni a pelenkát. ;)

emm · http://bubukedves.blog.hu 2008.10.07. 16:18:12

Minden trükköt kipróbáltunk már

Mazsola01 2008.10.07. 17:51:53

Pelenka márka váltás?
Fogalmam nincs mit csináltok rosszul, nekünk volt Liberós pelusunk, most van Dm-es estére, egyébként meg moshatót használunk, de mind tartja a dolgokat. Átöltöztetni csak azért szoktam, mert leizzad Manó...

sylblog 2008.10.08. 08:00:58

Ilyen kicsin nem nagyon kéne még kifolynia a cuccosnak, ha jó fajta (libero, pampers, dm-s vagy rossman-s) pelust használtok, mert még nem csúszik-mászik. A rögzítés a lényeg, minden peluson van egy középső figura, amihez képest viszonyítok, hogy szimetrikusan és vízszintesen rögzítsem a két tépőzárat. Viszont annyi rést hagyjál a baba hasa és a pelus között, hogy egy ujjad beférjen (ha eszik, teli lesz a gyomra, ne szorítsa a pelus!)

buli 2008.10.08. 14:28:34

A fodros részt a combjánál körben kihúzogatjátok? Nekünk az elsőnél jó ideig az volt a probléma.
süti beállítások módosítása