emm 2008.09.27. 22:08

ez még nem az

Föléberdtünk, megreggeliztünk, érkeztek a fájások kb. 10 percenként, bementünk a kórházba, nst gépeztünk, jöttek a fájások kb. 5 percenként. Újabb szívhanggépezés következett ami rendszertelen fájásokkal folytatódott 2 perc 2 perc 4 perc. Mászkálás, fekvés, wc, csokievés, vízivás, készülés. Három centi volt az utolsó mért tágulás.

Majd egy óra körül elmaradtak a fájások. Négy órakor kikerültünk a vajúdó szobából a kórterembe. A szülészeti osztály konzílium szerint ez mégsem az amire gondoltunk... Este nyolckor még volt egy nst, kísérve pár rendszertelen fájással. 140 körüli pulzus és méhösszehúzódások.

Próbálkoztam, de nem engedték haza Sz-t mert bármikor újraindulhat az ami mégsem az volt, de ha reggelig sem lesz semmi akkor talán hazajöhet. Kicsit ellentmondásos, de fáradt vagyok most az értelmezéshez. Sz.  remélem alszik én pedig a fülem mellé tettem a telefont és gondolom a kanapén nemsoká elalszok géppel az ölemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr7685029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsola01 2008.09.28. 09:44:46

Mi újság veletek? Én azért drukkolok, hogy Bubu kijöjjön ma ;)

torpicur · http://torpicur.blog.hu/ 2008.09.28. 10:06:10

Mindjárt kint lesz Bubu!
Vicces, hogy a számláló meg elkezdett növekedni. :D

Niki- picurAnyu 2008.09.28. 10:28:31

Most már tényleg nincs sok hátra, hisz valami nagy dolog elkezdődött. Bár, én nagyon nem értem, hogy miért nem adtak valamit, aminek következtében folytatódtak volna a dolgok. :S
süti beállítások módosítása