essz 2008.09.25. 00:31

bioritmus

amíg emm az előző bejegyzést írta aludtam.. elkezdtem először magyarázni bubunak, hogy kifele, meg hogy várjuk, meg csak bátran! utána pedig relaxálni kezdtem, hogy mindezt elképzeljem és elaludtam..illetve mindketten elalhattunk bubuval, mert utána emm alig találta meg a szívhangot és azt mondta sokkal lassabb a szokottnál.

utána bementem aludni az alvósszobába, de éreztem, hogy egyre éberebb vagyok. emm megérkezése után hamar mély álomba szenderült, én pedig fölkeltem és rájöttem, olyan éber vagyok, mintha tökéletesen kialudtam volna magam. bubu is rugkapál, mindketten ébren.. nem tudom miért van ez így. mi ez a felborult ritmus. most is magyarázom neki, hogy csak rajta!

meglátjuk mi lesz.

én már rég kibújtam volna, bubu tiszta apja :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr22680345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.09.25. 10:11:26

:) Na és mi lett a vége? Vissza tudtatok aludni vagy már otthon sem vagytok? ;)

emm · http://bubukedves.blog.hu 2008.09.25. 11:35:14

Sz otthon alszik, én nem otthon fenn vagyok.

Mazsola01 2008.09.25. 15:44:53

Bubu nem semmi gyerek. Kivárja az utolsó pillanatig, és bizony úgy néz ki az Apjára üt :D
süti beállítások módosítása