essz 2008.09.17. 12:24

ceruza

ha nagyon hiányoltam tegnap a mocorgást, hát megkaptam este és éjjel. miután emm észrevette, hogy hallja bubu szívét, volt nagy muri. bubuka egész éjjel örült a felfedezésnek, akkor is, amikor emm már rég aludt. bezzeg én..

ma nst vizsgálat volt beütemezve, ahol rájöttem, semmit sem ér a csoki, sokkal inkább azt a sípoló hangú gombot kell nyomogatni, attól aztán felébred minden gyerek és le akarja vetni magáról a ráaggatott készüléket. öngerjesztő folyamat, ha mozog nyomom, ha nyomom mozog.. így talán akkor is érdemes nyomni, ha még nem mozog annyira, majd fog.

utána méhszáj elemzés, orvosbácsi vizsgálata kissé fájdalmas, de 1cm-re, egy ceruzányira nyitva a méhszáj és felpuhult, tehát vmi mégiscsak történt az elmúlt hét alatt. de szerinte szülés még nem várható, jöjjek a jövő héten is. mondjuk jöhetnek frontok - mondja - amire én bólogatok és mondom, hát épp itt van egy nagy.. de egy erős fájás mindent beindíthat. azt szűröm le, hogy a megérzése az, hogy még nem fogok szülni a héten, de azért semmit se lehet kizárni...

hazafele a buszon senki sem adta át a helyét..hihetetlen...pedig ennél nagyobb már nem lesz a hasam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr68667714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsola01 2008.09.17. 14:04:16

Azért jó hír, hogy van változás! Nekem is így kezdődött, 1 ujjnyira nyitva, majd a köv. alkalommal (tegnap) már 3-ra...
Üzenem Bubunak, hogy tessék elindulni hamarosan, mert várnak Rád kint! :)

Niki- picurAnyu 2008.09.18. 10:10:05

Egyszer tuti kibújuk, valami már elindult. :)
Akkor én már meg sem lepődhetek, hogy nekem nem adják át a helyüket az emberek. :S

essz · http://bubukedves.blog.hu 2008.09.18. 12:39:21

igen. nekem egyelőre elég, hogy vmi elindult. végülis, ha rendben van ott benn minden bubu körül, akkor jöjjön, amikor akar. illetve amikor eljön az idő. várom persze, de azért kicsit halasztgatom is...
ma lesz marci szülinapja !! : ) ez izgi
de ő már nagyon megcsináltam magának az útját..

hát igen, az emberek néha nagyon furák.. gyönyörű, ahogy a fejük egyszercsak elindul a veled ellentétes irányba, mint a napraforgók, csak nem te vagy a nap..szóval úgy elnéznek, hogy majd letekerik azt a kedves fejük. persze lehet rájuk szólni, de azt nem szeretek én sem...
süti beállítások módosítása