emm 2008.04.06. 00:43

simogatás

Sz. hasa egyre nagyobb. Szeretem simogatni, tök fura, ahogy ott valami okból máshogy vannak a dolgok. Bubu sokat eszik és sokat nő. Nincs itt semmi titok. Egyik este banánturmixot késztettem több deciliternyit, szerintem sokat segítettem a fejlődés folyamatában.

Még nem dolgoztam az új porszívónkkal, Sz. már megjáratta. A kávéfőzőnket kell még visszaszereznem a javítóműhelyből, ha ez megtörténik újabb dolgot tudok kihúzni a "to do" listámról. Sz-szel együtt fogjuk szerkeszteni a tennivalók listáját. Bele kell jönnünk az intézendők megfelelő időben való kezelésében, mert ha itt lesz Bubu tovább nem csinálhatjuk a "ráérünkarramégeskedést".

A lakógyűlésen bemártottam a büdös és zajos alsó lakókat, majd kaptam kárörvendő fikát, hogy oké a büdösség, de a közösköltséget mikor fogjuk befizetni? Taktikailag nem jött jókor az elmaradás, a többi lakót büdösék számonkérésében nem tudtam magam mellé állítani. Jövő héten rendezzük a számlát. Úgy tervezem, hogy a mindenlébenkanál második emeleti szomszédnak is bemutatom a csekket. Hogy örüljön.

Ultragyenge filmet néztünk a moziszerdánkon, a a film címe se érdekes annyira suta volt az egész. Tegnap mozijegyért voltam, Szőke új filmjére szereztem két db. jegyet, Sz-t kinthagytam az autóban kilenc percre egyedül, órási botrány tört ki, Sz. csak a hátsó ülésre volt hajlandó visszaülni, de később rájött, hogy itt mármint a hátsó ülésen nagyobb biztonságban érzi magát. Valamit valamiért.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr34413104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása