essz 2008.04.01. 13:25

ritmus

rá kellett jönnöm, hogy teljesen kizökkentem a korábbi kerékvágásból. ennek vannak pozitív és negatív oldalai. pl.,hogy máskor alszom, mint korábban az neméppenjó. így pont fél napot alszom és még így is álmos maradok. éjjel nem tudok elaludni, 3-4 körül végre sikerül. emm 7 körül ébred és ezzel én is. de míg ő nyűgősen elhalad munkába, én ájultan visszadőlök. mivel rögtön nem alszom el, csak úgy 9 óra tájt, következő alkalommal 12 körül ébredek...hujj. kipróbáltam úgy is hogy nem alszom vissza, de akkor mindenféle megfázás szerű tünet gyötör igen hamar.

ma pl. reggel hallom, ahogy emm nyögve a zuhany alá tápászkodik. úgy megsajnáltam szegényt, de közben tudom, minden halandó ember ezt csinálja reggelente. mindegy, ő is, én is meghalunk ettől, hogy reggel munkába kell menni. ezért mondtam neki vmi olyat, hogy dolgozni kellene azon, hogy ne kelljen, de nagyon rosszul sült el, totál beszólásnak vette és idegesen rohangált még vagy 20 percen keresztül. egy jó volt benne, hogy talán hamarabb felébredt. utána mondta, ha vmi jót akarok, pároztassam össze a zoknijait. no, erre aztán olyan lelkiismeretfurdalásom lett....nem is tudtam két órán keresztül vissza aludni, sőt nem is akartam, csak így meg elindult ez a melegedő belső vacak a náthaszerűséggel. szóval szégyen gyalázat, csak visszadőltem.

kialakítás alatt egy alvós-ébrenlevős ritmusos időbeosztás.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr64406502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása