essz 2010.06.13. 22:56

pohár evés

totál brutál történeten vagyunk remélem túl.

nagypapánál voltunk látogatóban. bubu itt különösen élénk és mivel kevés játék áll rendelkezésre nagyon sokat huncutkodik. mondjuk a történetnek ehhez nem sok köze van. de. kért vizet és kapott. egy üvegpohárból itta épp, szerencsére a kezemben ülve hörpölte, amikor egyszer csak nagy reccsenést hallok. a pohár darabokban bubu szájában. megharapta a poharat.. azonnal rákiabáltom magamból kikelve, hogy azonnal köpd ki!! nagyon megijedt szegény,de szerencsére először köpött és csak utána kezdett nagyon sírni. nagyon remélem, h semmi nem történt, h egy kicsi üveget se nyelt le. valószínüleg nem, mivel azóta is jól van. kérdeztük, van-e vmi a szájában még és nézegette a nyelvével, ingatta a fejét.

nagyon megijedtem és nem is tudom hogy történt az egész. ami meglepett, h rajtam kívül senki sem ijedt meg igazán. legalábbis így éreztem. még emm se borult ki. én borultam kissé ki. hirtelen még dühös is lettem, hogyan veheti mindenki ennyire könnyedén az esetet. miután azt mondták, ők összeállították a poharat és nem hiányzik semmi én még találtam két darabot. egyet bubu vállán, egyet a földön. inkább bububan bíztam, meg magamban, h annyira hamar kiabáltam és ő ösztönösen is nyilván azonnal köpött.

soha többé nem iszik egy kicsit is vékony pohárból! sőt, egyáltalán üvegpohárból...

jó lesz a plastik!

kicsi fiam, de jó, hogy nem történt semmi baj veled...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr992079562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsola01 2010.06.21. 10:00:11

Ezért félek én is az üvegpohártól.. egyébként Marci a napokban széttört egy tányért, majd egy óvatlan pillanatban az egyik még el nem rakott darabot a szájába vette és elkezdte rágni. Az ütő megállt bennem, szintén rákiáltottam, megvizsgáltam a száját... Azért kemények ezek a gyerekek!

(a bölcsibe sikerült beíratni, mikor kezdtek beszoktatni?)
süti beállítások módosítása