emm 2010.01.25. 16:16

szar a wc-ben

 mert ugye már katyvasznak nem igazán lehet nevezni, azt a salakot amit kitol Bubu. Amióta kádban fürdünk azon izgulok mikor fogja a kádban megcsinálni a nagydolgát Bubu. (Hagyjuk ezt a becézem a kakit, nagydolgot, katyvasz hülyeséget, a szar az szar, max kaka.) Szóval Bubu beleszart a kádba az esti fürdetésnél. 

A szokásos rend szerint estéztünk, víz engedése kádba, játékok összepakolása, öltözés, mérleg (11.4) fürdés.
A kacsamama a három kiskacsát megúsztatta, a zsiráf ráült a kacsamamára, a katica kiesett a fürdőszoba padlóra, a leamortizált tusfürdős flakon tovább amortizálódott. Fogmosás, Bubu igenezéssel jelzi és bólogatással, hogy jöhet a fogkefe, és elérkeztünk a katasztrófához. Sz. a konyhából szólt, hogy szerinte Bubu kakil. Mondom neki, hogy csak nem csinálja bele a kádba?
Pedig tényleg hasonló hangot adott, a fejvörösödés is megvolt. Nézem a vizet, megnézem a hátsóját semmi jel. Nézem a vizet mindenhol, semmi. Már éppen meg akartam nyugodni, amikor megláttamaz úszó szart. Brutális méretben úszkált a habos barna valami. Jaj jaj jaj szóltam Sz-nek hogy mi a francot csináljak? Családi tanács döntött, ki kell dobni a vízből a szart. De amikor elkezdtem volna a műveletet megjelent egy második kábel is. Jajjaj ez már őrület. Határozott mozdulattal megfogtam és a wc-be dobtam a szart, majd a másikat is. Bubut beletettem a csapba, ekkor megláttam a harmadik kábelt. Úristen Bubu miért tetted ezt velünk? A vizet leengedtem a játékokat elkezdtem mosni, Sz. tartotta a csapban Bubut, nézett az álmos szemeivel, hogy most mi van?

Belekakilt a vízbe. Skandallum. Szobafogság. Játékok megvonása, távirányító eltüntetése, kismotort fölraktam a szekrény tetejére. Bubukám komám ha te így mi meg úgy!

Hétvégén wellnesseztünk sok nagyot, Bubu kipróbálta a gyerekmedencét, nagyon élvezte, már nem bébi, rendes gyerek, azt eszi amit mi, azt iszik amit mi. Barátkozik gyerekekkel, imádja a liftet, a trolibuszt, a sárga távolsági busz is nagy kedvenc, plázás 100 Ft-tal működő kisautókkal kényeztetjük, múltkor vettem neki egy röhögős fúrógépet.  Várban kirándultunk, fogja a kezem és megyünk együtt sétálni, vörösödik az arca a mínusz tíz fokban. Csodagyerek a kis szaros.

A héten vásárolok egy bilit.

1 komment

Címkék: szar

A bejegyzés trackback címe:

https://bubukedves.blog.hu/api/trackback/id/tr301701118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2010.02.10. 17:15:03

:D hát ezen óriásit röhögtem
süti beállítások módosítása